Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Reggeli

 Ha reggel jól szeretnénk lakni, de nam akarunk hízni akkor cukros műzlik helyett inkább válasszuk a következőket: Reggel szükségünk van egészséges zsírokra, proteinre, és egy kevés szénhidrátra is.

 

  • dió, az erdei mogyoró, a mandula és a kesudió egészséges zsírforrások, így ha nagyon sietünk és nincs időnk reggelizni, együnk belőlük mert segítenek a fogyásban.
  • Az avokádó is nagyszerű egészséges zsírtartalommal rendelkezik. Reggelire egy fél avokádó elfogyasztásával már hozzájárulhatunk a testsúlyfölösleg ledolgozásához. 

 

avokado-3_átméretezve.jpg

 

  • nyers zöldségekkel elfogyasztott tojásrántotta nagy energiabomba. Vitamint, természetes zsírokat és proteint is tartalmaz a reggelink.

 

Zoldborso.jpg

 

  • A házi tejtermékek reggelire nagyon fontosak, megfelelő protein- és kalciumforrások. Együnk akár joghurtot, túrót vagy igyunk sok tejet is, de mindeképpen házit.

 

tej.jpg

  • szeder, málna és áfonya nagyon finoman passzol a joghurthoz vagy a tejhez turmixnak. Sok antioxidáns van bennük ezért fogyókúrás gyümölcsöknek is nevezik őket, mert alacsony a cukortartalmuk.

 

smoothie.jpg

  • teljes kiőrlésű magok is nagyon egészségesek.  Fogyasszunk len, szezám magokat amik joghurttal elkeverve segítenek lebontani a hasi zsírrétegeket
  • halakban olyan zsírok találhatók, amire nagy szüksége van az emberi szervezetnek. Ha halat reggelizünk, egész napra energiával töltődünk fel.
  • A zöldségekből is minél többet fogyassztunk változatos formában annál csinosabbak leszünk. Akár össze is turmixolhatjuk őket pár szem jégkockával, igazi zöld erőt fogyaszthatunk így belőlük. 

 

A legfontosabb, hogy soha ne hagyd ki a reggelit, a fentiekből választva még egészségesebb is leszel!